close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תיקון הליכון באופן עצמאי?

מערכת שורשז כסליו, תשפ05/12/2019

איך מזהים מה התקלה בהליכון שלכם והאם כדאי לנסות לתקן אותו לבד (רמז? לא)

תגיות:
צילום: shutterstock
הליכון הוא אחד המכשירים היקרים ביותר בעולם מכשירי הכושר, ולא משנה אם מדובר בהליכון ביתי או בהליכון המשמש את המתאמנים בחדר הכושר. הוא נחשב לפופולרי מאוד כיוון שפעולת ההליכה הריצה, אותן ההליכון מאפשר, נחשבות לפעילויות הספורט הבריאות ביותר לגוף. אם ההליכון שלכם הפסיק מלפעול, או שנדמה לכם שהוא עתיד להתקלקל בעקבות רעידות או רעשים חריגים – הפסיקו להשתמש בו והפשילו שרוולים!

איך נדע לאתר מהי הבעיה?
ראשית, כמו בכל מוצר חשמלי, עדיף שלא להתעסק בו לבד על מנת שלא להחמיר את המצבר ויתרה מכך – שלא להיפצע בעצמנו - חשמל הוא לא צחוק,
צילום: shutterstock
וכשמדובר על תיקון הליכון – רק טכנאי הליכונים מומחה יכול לטפל בבעיה. הדבר הראשון ואולי הבסיסי ביותר שנוכל לעשות הוא לנסות להעביר את ההליכון לנקודת חשמל אחרת בבית – במקרים מסוימים, מדובר בנקודת חשמל לא פעילה או בנקודת חשמל אשר החשמל המועבר אליה חלש מאוד ולכן גורם להליכון לבעיות. אם זיהיתם שהחשמל עובד כנדרש, נסו לבדוק בזהירות את משטח ההליכה ואפילו לשמן אותו בעזרת שמן מתאים, וזאת במידה והבעיה מופיעה ונשמעת מאזור מסלול ההליכה. מיותר לציין שאם אתם אנשים בעלי ידע נרחב בחשמל, תוכלו לנסות לטפל בהליכון בעצמכם, אך זהו צעד שאינו מומלץ כיוון של תיקון הליכון נדרש טכנאי הליכונים שמבין במכשיר באופן ממוקד.

תחזוקה שוטפת תמנע תקלות בהליכון
כדי לשמור על ההליכון שלכם למשך שנים רבות, חשוב לנקות אותו, לשמן אותו ואפילו לקרוא לטכנאי שיבצע בו בדיקות תקופתיות. באופן זה, ניתן לשמור על ההליכון שלכם ולצמצם למינימום את התקלות והבעיות. אם אתם אנשים של ספורט ומתאמנים מדי יום – בוודאי לא תרצו הליכון מושבת למשך תקופה.

מתי יש צורך להזמין טכנאי הליכונים?
אם ההליכון שלכם לא פועל, או בזמן הפעילות שלו נשמעים ממנו קולות חריגים, ולאחר שניסיתם להחליף את נקודת החשמל ולשמן את המשטח הוא עדיין לא נראה תקין – זה הזמן לקרוא לטכנאי הליכונים מקרדיו ספורט. תיקון הליכונים נדרש שיתבצע על ידי איש מקצוע מומחה ובעל ניסיון בלבד, שכן מדובר במכשיר כושר יקר בעל רכיבי חשמל רבים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה